Pagina's

donderdag 22 oktober 2015

CreaMiep - Bedankt...

Hoi allemaal!
Vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien op het blog van CreaMiep. Ik heb er voor gekozen om eens een mannenkaart te maken. Ik heb daar normaal altijd een beetje moeite mee, maar met de stempel van Ilyas is het echt zo gepiept!

 De vorm van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, handig en snel om eens iets anders te maken dan een rechthoekige of vierkante kaart. Als basis heb ik wit cardstock uit mijn eigen voorraad gebruikt. Het kraft papier is van Joy. Daarboven op zit designpapier uit mijn eigen voorraad. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Walnut Stain.

 Ik heb Ilyas gestempeld met Memento inkt op DCP papier, en deze ingekleurd met mijn alcohol markers. Daarna heb ik hem uitgeknipt. Ik had gepland om het mooie hondje Ayla ook te gebruiken, maar ik heb m verknipt... :(


Tot slot heb ik een tekststempel uit de set van CreaMiep gebruikt, en zo heb je een snel, mannelijk kaartje om te versturen!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: