Pagina's

dinsdag 5 juni 2018

Layout Deugniet (incl Video Tutorial)

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe layout om met jullie te delen, en ik heb er ook een video-tutorial bij gemaakt.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, het is de Celebration collectie. Voor deze layout heb ik zowel de grote vellen, als het kleine blokje gebruikt.
Ik heb met een mask art stencil Wyber van Dutch Doobadoo de achtergrond bewerkt. Daarna heb ik met Psst inkt spray in de kleuren Black en Burgundy spetters op de achtergrond gemaakt. Ook heb ik roze acrylverf verdund met water en daar spetters mee gemaakt. Op de foto's zie je ze haast niet, maar in het echt wel. 


 De chipboard titel is van Marianne Design, en heb ik geverfd met Aleenes Acrylic Paint in de kleur Soft Fuchsia


 Links op de pagina heb ik door een klein clustertje te maken voor wat balans gezorgd. De basis is een witte label van Kimya. 


 De paars/roze bloemen die ik heb gebruikt zijn van Action, de witte van WildOrchid Crafts. Het jute touw en de doily's zijn van Kimya, net als het rietje. 


Onder de bloementoef zit een stukje kaaslinnen, dat komt bij Kimya vandaan. Het kwastje komt bij Kimya vandaan, en was onderdeel van de embellishment-set bijbehorend bij het Maja Design papier.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: