Pagina's

maandag 21 mei 2018

Layout Taadaaa

Hoi allemaal,

Vandaag deel ik weer een layout met jullie. Ik heb hierop een foto van mijn jongste dochter gebruikt. Ze zit op een loopkarretje bij opa en oma in de tuin, en ze begon zo te lachen toen oma een foto wilde maken!


 Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, Celebration collectie. Ik heb bij Kimya een complete set papier gekocht, alle grote scrapvellen, het kleine scrapblokje, een bijpassende lintenset, een bijpassende accessoireset en een bijpassende Nuvo Crystal drops.


Achter mijn foto heb ik met verschillende stukken design papier een compositie gemaakt. Tussen de stukjes papier, stopte ik een doily en wat bruine tags. Alle randjes heb ik opgeruwd, en bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.


 De achtergrond heb ik bewerkt met een stencil van Craft Emotions, en verschilende kleuren Psst spray. In de bovenhoek heb ik een doily geplakt, met een label en daarop wat bloemen.


De titel komt uit een chipboard teksten set van Marianne Design. Deze heb ik eerst met witte gesso bewerkt, en daarna met roze acrylverf. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts, mijn favoriete merk. In de bloementoef zitten een hartvormige prikker. Daarop heb ik met alfabetstickertjes het woord Smile gemaakt. In de bloementoef zit ook nog een strik van juten touw.
Om mijn layout helemaal af te maken heb ik parels gemaakt met Nuvo Crystal Drops in de kleuren Ebony Black en Antique Rose.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: