Pagina's

vrijdag 15 juni 2018

Roué 6 jaar!

Hoi allemaal,

Mijn dochter heeft wederom een kinderfeestje gehad, en dus mocht mama weer een tasje versieren. Vervelend he? Haha, helemaal niet natuurlijk!

 Het papier dat ik heb gebruikt is al heel oud, en is van S.E.I. Ik heb alle randjes aangezet met Distress Ink Vintage Photo.


 Het frame dat ik heb gebruikt is ook onderdeel van de papiercollectie.
De stempel die ik heb gebruikt, heb ik zelf samengesteld, met verschillende stempels uit de Lawn Fawn Say Cheese set. Daarmee kan je een hele leuke scene maken. Ik heb de stempel gekleurd met Copic Markers, maar niet bijgehouden welke markers ik heb gebruikt.


 De naam van het jarige meisje en aar leeftijd heb ik gestempeld met de typewriter keys van Noor!Design. Deze zijn perfect om een cadeautje te personaliseren.


 Het begint bijna standaard te worden, maar ik heb wederom Nuvo Glow Drops in Apple Sour gebruikt. Mijn dochter vraagt standaard of dit cadeautje licht geeft in het donker, ze weet het precies!


De bloemen zijn diecuts en zijn onderdeel van de papiercollectie. Ik heb ze nog wat verder versierd met Nuvo Crystal drops in Carnation Pink.

Dit was het weer voor vandaag, vonden jullie het leuk?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: