Pagina's

vrijdag 22 juni 2018

Kimya Doe-dag - Zomer doosje

Hoi allemaal,

Afgelopen maandag had ik het al over een project van de Kimya Doe-dag van september die ik eindelijk heb afgemaakt. We hebben die dag de basis voor 3 projecten gemaakt. Aangezien ik de grote zak helemaal heb afgemaakt, heb ik me voorgenomen om de andere 2 ook af te maken. Ik kan je vertellen dat dat gelukt is, dus het volgende project laat ik jullie vandaag hier zien!

 De basis van dit project is een doosje met een los dekseltje. De deksel hebben we vastgemaakt, en in de deksel zitten de pagina's vast om het tot een album te maken.
Ook bij dit project heb ik vrijwel alleen maar producten uit het pakket gebruikt, aangevuld met enkele artikelen die ik ook bij Kimya heb gekocht.


 Het papier dat we voor dit project hebben gebruikt is van Noor Design, Under the Sea collectie. Ik heb alle randjes aangezet met Distress Ink Walnut Stain.


 In de binnenkant van het dekseltje zit de binding voor de pagina's bevestigd, dus ik had daar niet zo veel ruimte. Ik heb er voor gekozen om de tag uit het pakket te gebruiken als intro over het album. De tag zit in een knijper vast.


 Ik heb op vrijwel elke pagina een ijsstokje gebroken en daar letterstickers van Tim Holtz op geplakt.


 Het pakket zat bomvol met lintjes, kantjes en leuke accesoires, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt


 In het pakket zat ook een soort zwemband, en aangezien onze foto's in een zwembad zijn gemaakt, vond ik het er goed bijpassen.


 Op de allerlaatste pagina zit een strik van 2 kleuren tule, deze strik heb ik zelf gemaakt.


 In het doosje zelf, op de bodem had ik wat ruimte om dikkere dingen te verwerken. Daarom heb ik veren, kant, rietjes, een curlypin en bloemen gebruikt.


 In de 2 pagina's zitten labels, die ik op beide kanten gescrapt heb. Dit zijn de voorkanten.


En tot slot de achterkant van de labels.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: