Pagina's

woensdag 20 juni 2018

Layout - Dit is leuk!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een video-tutorial voor jullie. Deze keer heb ik weer een layout gemaakt, en ik neem jullie stap voor stap mee. 

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design. Het is de Denim and Friends collectie. De achtergrond heb ik eerst bewerkt met structuurpasta en een mask van Dutch Doobadoo. Daarna heb ik er Psst spray in de kleuren Denim, Turquoise en Burgundy en Craft Emotions Mixed Media Spray White op gespetterd. Als laatste heb ik gestempeld met Versafine inkt en een stempel van Noor Design. 
 De chipboard titel is van Marianne Design en ook bewerkt met Psst Spray in de kleur Denim.


 De kleine labels komen bij Kimya vandaan, net als het lint, touw en de strikjes.


 In de achtergrond heb ik parels gemaakt, met Nuvo Crystal drops, in de kleuren Ebony Black en Simply White.


De blauwe bloemen heb ik zelf op kleur gebracht met dezelfde Psst inkt in de kleur Denim.

En dan nu de tutorial!



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat je even een berichtje achter, over wat je ervan vindt?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: