Pagina's

donderdag 7 juni 2018

Happy Birthday shaker card

Hoi allemaal,

Onlangs was de zoon van vrienden van ons jarig, en daar hoort natuurlijk een kaart bij. Waar ik normaal al extreem veel moeite heb, met kaarten voor mannen, wordt het voor kleine mannen toch echt lastig... Daarom bied Lawn Fawn uitkomst!


 De stempelset die ik heb gebruikt voor deze kaart heet Beep Boop Birthday, en perfect voor kleine mannen! Het papier in de achtergrond, heb ik gemaakt door tandwielen uit de stempelset te stempelen en te embossen met wit embossing poeder. 
 Het frame voor de shaker is gemaakt met een polaroidmal van Dutch Doobadoo. Het schudmateriaal komt uit een heel oud zakje, ik heb dit denk ik gekocht toen ik net begon met scrappen. (Bijna 10 jaar geleden) Wie wat bewaart, die heeft wat!


De robots zijn gekleurd met Copic Markers, C0, C2, C4. De ballonnen zijn gestempeld met Distress Oxide, in de kleuren Peacock Feathers, Fossilized Amber en Fired Brick.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: