Pagina's

maandag 2 september 2019

Anreda DT - Doe 'es lekker waf!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien dat ik voor Anreda heb gemaakt. 
Uiteraard heb ik hiervoor weer gebruik gemaakt van mijn favoriete hobbymerk, Marianne Design.

 De basis voor mijn kaart is het hondenhok van Marianne Design (PS8030). Deze knipte ik uit wit cardstock. De daklijst knipte ik uit kraft cardstock, en de planken komen uit het Marianne Design Beary Cute blok (PK9145)


 Dit schattige hondje is gemaakt met de Marianne Design Collectable Eline's Puppy (COL1464). Ik stanste de onderdelen uit wit, antraciet en zwart cardstock, maar voordat ik stanste beplakte ik de achterkant van mijn cardstock met Craft Emotions Easy Connect tape


 OP het naambordje zit een vogeltje. Deze is uit goudgeel cardstock gestanst met een hele oude mal van Marianne Design, LR0205. 
De tekst op het naambord komt uit de Marianne Design Beste Maatjes set, (HT1607). Deze stempelde ik met embossing inkt en bestrooide ik met wit embossing poeder. Daarna smolt ik het poeder met de heattool en had ik een mooi naambordje.


Het gras is gemaakt met de Marianne Design Creatable Gras (CR1355) en is uit mosgroen cardstock gestanst. In het gras ligt een bot verstopt, dus de puppy heeft heerlijk zitten graven in de tuin! In het hondenhok staat een etensbakje, uit kerstrood cardstock, en ook daar zit een heerlijk bot in!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: