Pagina's

vrijdag 30 augustus 2019

Anreda DT - Groetjes

Hoi allemaal!

Na al die letterborden heb ik vandaag even wat anders voor jullie. Niet dat ik al klaar ben met de letterborden hoor, wees niet ongerust!
Voor Anreda maakte ik deze kaart.

Ik ben begonnen met twee hele oude stempels van Marianne Design. Deze zitten inmiddels geloof ik niet meer in de productie, maar ze blijven toch leuk.
Het gaat om de Eline's Brush sets, EC0161 en EC0162. Deze heb ik met embossing inkt bestempeld en daarna bestrooid met gouden embossingpoeder. Daarna heb ik het geheel gesmolten met de heat tool. Daarna heb ik de Groetjes-set er maar weer eens bij gepakt, Marianne Design KJ1712. Ik heb de brede groetjes uit zwart cardstock gestanst. Daarna bestempelde ik hem met de smalle groetjes stempel en embossing inkt, en ook hier strooide ik er gouden embossing poeder op.
Op een strookje wit cardstock stempelde ik een bijpassende tekst met Memento Tuxedo Black inkt en plakte het op met foamtape.
Tot slot her en der nog wat Nuvo Crystal drops in Ebony black, en klaar!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vind het door de kleurencombinatie een chique kaart geworden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: