Pagina's

woensdag 18 september 2019

Anreda DT - Groetjes

Hoi allemaal,

Zoals ik al eerder schreef, zat de schattige mal van een wasbeer in mijn Anreda DT-pakket. Ik vind hem echt zo leuk dat ik hem maar blijf gebruiken, zo ook op deze herfstkaart!!

 Ik heb er deze keer voor gekozen om een easelkaart te maken, dat had ik al heel lang niet gedaan.
De basiskaart en de basis van de pompoen sneed ik uit wit cardstock. Voor de pompoen zelf gebruikte ik oranje en terra bruin cardstock. Over de hele pompoen zitten allemaal kleine drupjes Stickles
Het design papier dat ik heb gebruikt is ook van Marianne Design, Canadian Fall (PK9138)
Alle randjes heb ik aangezet met Distress Ink Vintage Photo.


 Om de easelkaart rechtop te kunnen laten staan, heb ik de Marianne Design Groetjes mal van Karin Joan gebruikt. Ook hiervoor gebruikte ik terra bruin en oranje cardstock.


 De wasbeer is natuurlijk weer gemaakt met de Marianne Design Collectable Eline's Raccoon (COL1472) Ik gebruikte wit, zwart, zilvergrijs en antraciet cardstock. Voordat ik alles stanste beplakte ik mijn papier weer met Craft Emotions Easy Connect tape, zodat het stickers werden


De blaadjes zitten bij de stans van de wasbeer. Ik gebruikte hiervoor grasgroen cardstock, en de randen zijn aangezet met Distress Ink Vintage Photo.
De kleine pompoentjes bij de blaadjes komen uit de Marianne Design Craftable punch die CR1420, en oranje cardstock met Distress Ink Vintage Photo.

Geen opmerkingen: