Pagina's

vrijdag 20 september 2019

Feest Fruit!

Hoi allemaal!

Een goede anderhalve week geleden heb ik op de Facebook groep van Marleen van der Most de gehele fruit collectie die zij voor Marianne Design heeft gemaakt, gewonnen! Daar moeten natuurlijk kaarten mee worden gemaakt!

Voor deze kaart heb ik het Marianne Design Letter Board by Karin Joan (DF3454) weer eens uit de kast gehaald. Ik ben hem nog steeds niet zat, haha!
De achtergrond heb ik in regenboogstijl beïnkt met Distress Oxides. Ik gebruikte hiervoor Picked Raspberry, Wild Honey, Squeezed Lemonade, Mowed Lawn, Salty Ocean en Wilted Violet. Na het inkten met mijn Ink blending tool heb ik er met een Nuvo Spray Bottle water op gesprayd en dit gedroogd met een keukenpapiertje. De rand is uit zwart cardstock gestanst, en de letters uit wit cardstock. Voordat ik de letters heb gestanst, heb ik de achterkant beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape.
De tekst zit ook in de stempelset Marianne Design Fris en Fruitig (CS1030), maar deze heb ik met de letters van het letterboard gemaakt.
Het fruit heb ik gestanst met de Marianne Design Collectable Marleen's Fruit (COL1469) uit goudgeel, kerstrood, kiwi, oranje en paars cardstock. Door de mal heen heb ik de open delen beïnkt met embossing inkt en toen het papier uit te mal gehaald. Daarna deed ik er clear embossing poeder op, en smolt dat met mijn heattool. Nu glimt het fruit mooi!
De steeltjes zijn uit terra bruin cardstock gestanst en de blaadjes uit mosgroen cardstock.
Bovenaan de kaart zit een leuke slinger. Deze is gemaakt met de Marianne Design Creatable Bunting Banners (LR0581) Ik gebruikte hiervoor zwart en paars cardstock.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: