Pagina's

maandag 23 september 2019

Anreda DT - FB Live 19-09-2019 - Dikke Knuffel

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag, 19-09-2019, heb ik weer een gezellige live uitzending verzorgd op de Facebookpagina Creatief met Anreda.
Ik ging deze keer aan de slag met een Dutch Doobadoo mal en de wasbeertjes van Marianne Design.
Verder was ik volledig blanco, had nog geen idee wat ik wilde gaan doen. Uiteindelijk is er een heel leuk kaartje uitgekomen, al zeg ik het zelf. Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien, en onderaan dit bericht staan alle gebruikte materialen.




Materialen

Design papier: Marianne Design Canadian Fall (PK9138)
Overige materialen: Versamark Ink, Wit embossingpoeder, Heattool, Big Shot, Distress Ink Vintage Photo, witte gelpen., Craft Emotions Easy Connect tape

Tot slot, kun je hieronder de live-uitzending terug kijken.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: