Pagina's

donderdag 4 september 2014

Copic Marker Benelux - Yes, officer?


Hi all!!!

Vandaag een iets ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn. Ik heb altijd veel moeite met het maken van kaarten voor mannen, kennen jullie dat? Ik ben altijd bang om er te veel versiersels op te doen, waardoor het dan toch weer te vrouwelijk wordt. 
Het zal altijd wel lastig blijven, hihi!

Something totally different from me! I always have a hard time making masculine cards, do you? I am always afraid to embellish is too much, and that it looks feminine.
I will always be tough I guess!

Voor een jarige vriend, moest ik toch echt een mannenkaart maken, dus ik heb gekozen om een ondeugende dame te gebruiken.
One of my friends birthday, forced me into making a masculine card, and here it is!

Voor de vorm van mijn kaart heb ik weer een shape-art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, ik kan haast niet meer zonder! Het designpapier is een scrap, die al jaren in mijn voorraad ligt, en ik moet jullie het merk verschuldigd blijven, sorry. Het blauw/wit geblokte lint heb ik van een vriendin gekregen.

For the shape of my card, I used a template by Dutch Doobadoo. The patterned paper is from my scraps, so I have no idea which brand it is, sorry.

Deze prachtige dame is een digitale stempel van The Stamping Chef en natuurlijk heb ik mijn Copic Markers weer gebruikt.

The image I used is called Yes, Officer, by The Stamping Chef, and she can be found here.

Huid/Skin: E000, E00, E11, E13 en R20 voor de wangen
Haar/Hair: E13, E08, E09, E18
Ogen/Eyes: E08, E09
Blauw/Blue: B93, B95, B97
Zwart/Black: C3, C5, C7
Grijs/Grey: C1, C3
De stempel is uitgestanst met een ovale mal, en daarachter zit een mal van Noor Design.

I used one of my oval dies to cut the image out, and behind the image is a diecut from Noor!Design


 De tekst die ik heb gebruikt is van Noor Design, en vond ik perfect hierbij passen.

The sentiment I used is from Noor!Design, and was perfect for this card.

Om mijn kaart rechtop te laten staan heb ik de kaartenstandaard van Noor Design uitgestanst en opgeplakt, dit werkt altijd erg goed.

To make my card stand up straight, I used another die from Noor!Design, it is a card standard.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om een mannenkaart te maken!

Fijne dag verder!

Liefs, Sandra