Pagina's

maandag 1 juni 2020

Kerst met Sandra - Juni 2020 - Geniet met elkaar - Anreda DT

Hoi allemaal,

Het is mooi weer, en we genieten allemaal van een mooi Pinksterweekend. Vanaf vandaag zijn ook een aantal maatregelen rondom het Covid-19 virus versoepeld. Toch ga ik vandaag niet op een terrasje hangen ofzo hoor, ik kom namelijk een kerstkaart met jullie delen!

Ik vind het altijd leuk om voor kerstkaarten materialen te gebruiken die niet per se kerstig zijn. Met wat aanpassingen en toevoegingen kun je er toch iets kerstigs van maken!



En voor deze keer natuurlijk weer een video. Velen vonden het jammer dat ik bij de vorige kaart geen video had, maar het ontbrak me helaas aan tijd..

Voor ik jullie de video laat zien, eerst weer een lijstje met gebruikte materialen.

Papier

Stansen

Overige materialen
Embossing poeder wit

En dan nu natuurlijk nog de video voor jullie


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Judith Thoonen zei

super leuke kerstkaart
grt van Judith