Pagina's

woensdag 17 juni 2020

For the men! - Dag 2 - Jij bent jarig - Anreda DT

Hoi allemaal,

Mannenkaarten, ik krijg er schik in! Vorige week tijdens een live-uitzending al 2 kaarten gemaakt, en vandaag al weer dag 2 uit de mannenserie!


De mal die ik op de kaart van vandaag centraal heb staan, is er één die lang uitverkocht is geweest. Er bleek echter zo veel vraag naar de JIJ-mal van Marianne Design te zijn, dat hij opnieuw in productie is genomen, en dus weer leverbaar is!


Ik ben blij dat ik deze gave mal weer mag gebruiken ter inspiratie! Zo blij, dat ik er al weer een filmpje mee heb gemaakt!

Nu eerst even de gebruikte materialen

Papier
Cardstock
Marianne Design Men Only (PK9169)
Vellum
Marianne Design Soft Glitter Paper Silver (CA3142)

Stansen
Marianne Design Jij door Karin Joan
Marianne Design Collectables Beer by Marleen (COL1482)

Overige materialen
Nuvo Crystal Drops Pearl White
Craft Emotions Easy Connect tape
Big Shot
Versamark inkt
Wit embossingpoeder

Op de Facebookgrope Creatief met Anreda, loopt ook de mannenchallenge nog, tot 23 juni 23.59 uur! Doen jullie mee??


En dan nu de video!


Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: