Pagina's

woensdag 24 juni 2020

For the men! - Dag 3 - Biertje - Anreda DT

Hoi allemaal,

Vandaag is het dag 3 in de mannenkaarten serie, en ik ben er nog lang niet klaar mee! Ik krijg steeds meer ideeën gelukkig!

Deze keer heb ik gekozen om een biertje te maken met de mal van Marianne Design, past perfect toch?


Ook voor deze kaart weer een video, maar eerst nog de gebruikte materialen

Papier
Cardstock Wit
Cardstock Toffee
Vellum
Marianne Design Men Only by Marleen (PK9169)

Stansen
Marianne Design Collectables Beer by Marleen (COL1482)
Cirkelstansen (eigen voorraad)

Overige materialen
Marianne Design Craft Stencil Beer mug by Marleen (PS8063)
Marianne Design Clear Stamp Proost! by Marleen (CS1056)
Craft Emotions Easy Connect tape 
Versamark inkt
Embossingpoeder wit
Embossingpoeder clear
Jute touw
Foam Ball Clay
Silhouette Pick-me-up tool
Big Shot
Heat tool.

En dan natuurlijk nog het filmpje!



Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: