Pagina's

vrijdag 5 juni 2020

Sterkte van Sandra - Dag 1 - De dagen... - Anreda DT

Hoi allemaal!

Welkom bij dag 1 van mijn nieuwe serie Sterkte van Sandra. Deze serie wil ik echt al heel lang een keer doen, en steeds stel ik het weer uit.
Door de Corona-periode waar we momenteel in zitten, is er wel behoefte aan zulke kaarten, dus ik heb nu toch de serie voor jullie gestart.


De kaart die ik vandaag met jullie deel, was eigenlijk een probeersel. Gelukkig een probeersel met de camera aan, zodat jullie kunnen zien wat ik heb gedaan!
Ook heb ik gelijk 2 dezelfde kaarten gemaakt, zodat ik weer een voorraadje kan opbouwen.




Op de eerste foto zie je dat allebei de kaarten er nog netjes uitzien. Tijdens het maken van de foto's kwam dochterlief (3 jaar) even kijken en pakte de kaarten op. Resultaat: vlekken en vegen... Helaas, maar ik wilde ze toch met jullie delen.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.

Papier
Glad cardstock (eigen voorraad)

Stempels
Marianne Design Layered Stamps (TC0857)

Overige materialen
Post-it tape (bij de boekhandel verkrijgbaar)

En dan natuurlijk voor jullie het filmpje!


Dit was het voor vandaag. Laat je me door middel van een reactie weten wat je er van vond?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: