Pagina's

woensdag 27 mei 2020

Come on BABY. let's Scrap! - Dag 7 - Beschuit met muisjes - Anreda DT

Hoi allemaal!

Dit is al weer de één-na-laatste kaart uit mijn baby-serie. Jammer he? Tenminste, dat vind ik wel, maar er staat weer wat nieuws aan te komen hoor!




Deze keer een kaart in een wat andere stijl dan de voorgaande kaarten. Het idee voor deze kaart zat al een tijdje in mijn hoofd, maar ik wist niet goed hoe ik het moest uitvoeren. Uiteindelijk vond ik tijdens het opruimen de mal van Dutch Doobadoo terug in mijn kamer, en wist ik hoe ik het ging doen!



Deze keer heb ik helaas geen video voor jullie, omdat ik er geen tijd voor had. De kaart zelf is heel erg makkelijk te maken, en ik denk dat dit redelijk voor zich spreekt.
Zo niet, mag je me natuurlijk altijd een berichtje sturen!

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt

Papier
Cardstock Wit
Cardstock Magenta
Marianne Design Sweet Dreams (PB7055)

Overige materialen
Dutch Doobadoo Shape Art Frame Elton
Marianne Design Clear Stamps Handgeschreven Baby (CS1051)
Vellum
Stazon Jet Black inkt
Mica
Marianne Design Eline's Ribbons White (EL8531)
Nuvo Crystal Drops Pearl White

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Aartje zei

Wat een leuke kaart met die muisjes als schudgedeelte.
Groeten,Aartje

P.s. ik ben heel benieuwd naar je nieuwe plannen