Pagina's

woensdag 8 april 2020

Pasen met Sandra - Dag 7 - Hop into Spring - Anreda DT

Hoi allemaal,

Welkom op de laatste dag van Pasen met Sandra. Aaaahhh.... Ja, ik vind het ook jammer! 
Maar, heel misschien, als je op eerste Paasdag nog even langs komt, heb ik nog een verrassing voor jullie!


Natuurlijk heb ik, ook voor deze kaart weer een filmpje gemaakt. Het wordt voor mij steeds meer vanzelfsprekend om de camera aan te zetten als ik bezig ben, dus dat is goed nieuws voor jullie!



Voordat ik jullie de video laat zien, eerst nog even de gebruikte materialen.

Papier
Plaatje uit knipvel, onderdeel van pakket Happy Easter (PA4101)

Stansen
Marianne Design Craftables Passe Partout Square (CR1240)
Uit assortiment, maar onderdeel van pakket Happy Easter (PA4101)

Overige materialen

En dan natuurlijk de video nog voor jullie!



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Yvonne zei

Mooie paaskaart heb je weer gemaakt Sandra met het lieve paashaasje.

Groetjes,
Yvonne.