Pagina's

maandag 27 april 2020

Doedag Kimya oktober 2019 - Sinterklaas

Hoi allemaal,

Tussen alle babykaarten door ook weer eens een foto-album. En niet zomaar een album! De basis voor dit album maakte ik vorig jaar op de Doe dag van Kimya. Ook zat er papier bij, en van alles om je project te versieren.
Het papier is prachtig, het pakket is prachtig, en het album is prachtig, en toch wist ik niet wat ik er mee moest. 
Ik vind het fijn om herinneringen voor mijn kinderen vast te leggen, maar er was voor mijn gevoel niets dat er bij het papier paste. Tot ik ineens dacht, ja maar waarom gebruik ik dan geen andere materialen om het passend te maken? 
Met dit als resultaat!















Zoals je ziet is het papier, van UHK gallery Wabi Sabi, mintgroen, groen en blauw. Niet per se tinten die je bij Sinterklaas zou verwachten. Door gebruik te maken van allerlei mallen en stempels van Marianne Design, heb ik er toch een album in Sinterklaas-stijl van kunnen maken!

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: