Pagina's

maandag 6 april 2020

Kerst met Sandra - April 2020 - I'm dreaming - Anreda DT

Hoi allemaal,

Het is mooi weer, en het zonnetje schijnt, de lente is aangebroken! Het mag dan inmiddels lente zijn, het is nu toch echt tijd voor een kerstkaart.



Op deze kaart heb ik één van mijn favoriete stempels gebruikt, een kerstliedje van Marianne Design. Ik heb ze al zo veel gebruikt, en ik zou ze voor geen goud willen missen!


Ook voor deze kaart heb ik weer een procesvideo voor jullie, maar eerst nog even de gebruikte materialen.

Papier


Stansen


Overige materialen

Embossinginkt


En dan nu uiteraard het filmpje nog



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

alie zei

heel leuk die schilpad maar het filmpje ging veel tevlug mijn moeder wist niet hoe het in elkaar gezet moest worden zo vlug ging het jammer