Pagina's

woensdag 29 april 2020

Come on BABY, let's Scrap - Dag 3 - Een Zoon

Hoi allemaal,

Vandaag al weer dag 3 van de baby-serie, die ik voor Anreda maak!



Ik weet niet precies hoe het kan, maar ik vind meisjes-kaarten altijd makkelijker te maken dan jongenskaarten. Misschien komt het omdat ik zelf 2 dochters heb, geen idee. Toch mogen ook de jongenskaarten niet ontbreken in deze serie, dus ik heb er voor vandaag 1 gemaakt!

Ook van deze kaart heb ik natuurlijk weer een procesvideo, maar eerst even een overzichtje van alle gebruikte materialen.

Papier
Cardstock wit
Cardstock gekleurd
Marianne Design Sweet Dreams (PB7055)

Stansen
Marianne Design Creatables Label (LR0411)
Marianne Design Collectables Koala (COL1448)

Overige materialen
Marianne Design Clear Stamp Geboren (CS0959)
Marianne Design Clear Stamp Handgeschreven Baby (CS1051)
Marianne Design Crystals (JU0938)
Jute touw
Big Shot
Memento Dew Drop Danube Blue
Craft Emotions Easy Connect tape

En tot slot weer het filmpje voor jullie.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: