Pagina's

woensdag 15 april 2020

Come on Baby, Let's Scrap - Dag 1 - Kiekeboe

Hoi allemaal,

Welkom op de eerste dag van mijn nieuwe serie Come on Baby, let's scrap! Al een tijdje liep ik met het idee om een baby-serie te maken, en toen de nieuwe collectie van Marianne Design van Maart 2020 uitkwam, wist ik dat dit het moment was! Dus we gaan aan de slag!


Deze keer heb ik zelf mijn designpapier gemaakt, met behulp van stempels. Ik had dit niet eerder gedaan, maar ik vind het resultaat erg leuk geworden.


Uiteraard heb ik voor deze kaart ook weer een video gemaakt, het wordt al bijna weer vaste prik!
Voordat ik jullie de video laat zien, eerst weer de gebruikte materialen.

Papier

Cardstock wit
Cardstock Baby roze
Cardstock Magenta
Cardstock Zand
Vellum

Stansen
Marianne Design Collectables Eline's Baby (COL1479)
Cirkelstans (eigen voorraad)

Overige materialen
Marianne Design Clear Stamp Handgeschreven Baby (CS1051)
Distress Oxide Picked Raspberry
Memento Tuxedo Black inkt
Big Shot
Nuvo Crystal Drops Simply White
Tacky Glue

En dan nu het filmpje.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik hoop ook dat ik jullie vanavond weer zie als ik live op Facebook ga!

Liefs, Sandra


Geen opmerkingen: