Pagina's

woensdag 28 augustus 2019

Anreda DT - Wie zoet is...

Hoi allemaal,

Vorige week deelde ik al een Sinterklaaskaartje, en ik kon het niet laten om er voor Anreda nog een te maken.

Voor deze kaart maakte ik weer een Marianne Design Letter Board (DF3454). Die sneed ik uit zwart cardstock, en de rand uit kerstrood cardstock. Vervolgens plakte ik een stuk Craft Emotions Easy Connect tape op een strook wit cardstock, voor de letters, en stanste alles met mijn Big Shot uit.

Sint en Piet werden gemaakt met de Marianne Design Sinterklaas en Pieterbaas (LR0565), en de staf en chocolade letter met de Marianne Design LR0446. 
Voor Sint gebruikte ik Kerstrood, Goudgeel, Zalm, Wit en Zwart cardstock.
Voor Piet gebruikte ik Mokka, Terra Bruin, Zwart, Wit, Paars, en Koraalmagenta cardstock.
De staf is gemaakt van Toffee cardstock en de chocoladeletter van Terra Bruin cardstock.
Alle stukjes cardstock beplakte ik voor het stansen met de Craft Emotions Easy Connect tape.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: