Pagina's

vrijdag 16 augustus 2019

Anreda DT - Vandaag zet jij de bloemetjes buiten

Hoi allemaal!

Ken je dat, dat je een nieuwe stempelset of stansmal koopt, en dat je hem dan maar blijft gebruiken? Nou, dat heb ik dus met het letterboard! Vandaag weer een leuke kaart om met jullie te delen, met materialen van Anreda.

Onderaan maakte ik een "vloer" van een stukje Terra Bruin cardstock. De buitenrand stanste ik uit koraalmagenta cardstock, net als de letters. Voordat ik de letters stanste, plakte ik Craft Emotions Easy Connect tape op de achterkant van het cardstock. Door dat te doen, maak je er na het stansen stickers van, en hoef je niet te rommelen met lijm.


Voor het trapje gebruikte ik de Marianne Design Craftable Marleen's Shelves (CR1463). Deze stanste ik uit chocolade cardstock. De plantjes zijn gemaakt met de Marianne Design Craftable Marleen's Greenery (CR1464). De potjes stanste ik uit wit cardstock en bewerkte ik met Distress Oxide Picked Raspberry. De blaadjes werden gestanst uit mosgroen cardstock en de bloemetjes uit koraal magenta. Alle stukken cardstock zijn voor het stansen aan de achterkant beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape, zodat het stickers werden.
Tot slot heb ik in de harten van de bloemetjes een drupje Nuvo Crystal Drops Pearl White gedaan.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: