Pagina's

vrijdag 23 augustus 2019

Anreda DT - Zie de maan schijnt...

Hoi allemaal!

Het is weer zo ver, ze zijn weer verkrijgbaar. Wat, hoor ik je denken? De kruidnoten! Dat betekent dat we heel langzaam aan naar 5 december gaan, en doordat ik kleine kinderen heb, blijft dat iets magisch.
Daarom heb ik met de materialen van Anreda alvast een leuke Sinterklaas kaart gemaakt!

Voor deze kaart ben ik begonnen met een stuk wit cardstock. Daarop heb ik een cirkel van masking paper geplakt. Toen ben ik de achtergrond gaan bewerken met Distress Oxide. Ik heb Blueprint Sketch en Black Soot gebruikt. Vervolgens haalde ik mijn masker eraf, en plakte het negatieve deel van het maskerpapier erop. Toen kon ik de maan bewerken met Distress Oxide Fossilized Amber en Black Soot. Daarna sprayde ik er wat water op en depte het weer droog. Toen was de achtergrond klaar, en kon ik hem embossen.
Ik gebruikte daarvoor de Marianne Design Letter Board mal (DF3454). De buitenrand sneed ik uit kerstrood cardstock.
De letters heb ik uit wit cardstock gestanst, waar ik eerst Craft Emotions Easy Connect tape op heb geplakt.
De huisjes zijn gemaakt met de Marianne Design Creatable LR0494 en zwart en goudgeel cardstock.
Bovenop de huisjes lopen de Sint en zijn pieten met het paard. Die heb ik gemaakt met de Marianne Design Creatable LR0496.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: