Pagina's

vrijdag 19 april 2019

Merry Christmas - Sketch Challenge Tiets' Creatieve Wereld

Hoi allemaal!

Op de Facebook groep Tiets' Creatieve Wereld zijn we gisteren weer gestart met een sketch challenge. Je kan deze keer kiezen uit 2 sketches, hoe leuk is dat?

Hierbij mijn voorbeeld.

 Ik heb er weer voor gekozen om een kerstkaart te maken. Ik heb namelijk altijd een chronisch tekort aan kerstkaarten aan het einde van het jaar. Op deze manier hoop ik een beetje bij te blijven.
Het papier dat ik heb gebruikt, is van Maja Design, I wish. De randjes zijn beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen, en de tekst Merry Christmas is een chipboard tekst van Scrapiniec. 


De bloemen die ik heb gebruikt, zijn van Wild Orchid Crafts. De doily en het lint komen bij Kimya vandaan, net als de sneeuwvlokken.

Dit was het voor vandaag. Komen jullie ook meedoen?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: