Pagina's

woensdag 3 april 2019

Anreda DT - Koffertje Lot

Hoi allemaal,

Ik kocht bij Anreda een tijdje geleden een wit koffertje, en zoals ik al eerder deed, maakte ik er een mini album van.

Ik heb dit album cadeau gegeven aan mijn schoonzus en zwager, voor de geboorte van hun dochter Lot. 
Ik heb slechts een paar foto's gemaakt, omdat ik het lastig vind om een mini album te laten zien door foto's. Daarom heb ik aan het einde een filmpje ingevoerd, waar ik het album doorblader.

 Het koffertje dat ik heb gebruikt, is 16 cm hoog. Daardoor kon ik een klein papierblokje gebruiken, dat was heel makkelijk. Het papier komt uit mijn eigen voorraad. Het is een hele oude lijn, van Bo Bunny, genaamd Baby Bump. De kleuren in dit papier kwamen perfect overeen met de kleuren van de babykamer. De randen van het papier heb ik aangezet met Distress Ink Black Soot
De naam Lot heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo. Ik heb mijn cameo ook gebruikt om de pagina's en het designpapier op maat te snijden.


 Op de rug van het koffertje heb ik de schattige collectables van Marianne Design (COL1463) gebruikt, lief he?


Op de pagina's heb ik zwart crispy lint gebruikt. De teksten die ik heb gebruikt, komen uit de baby tekstjes van Marianne Design (EC0171)


 Ook de "jij" set van Karin Joan mag niet ontbreken in dit album, dus die heb ik ook gebruikt!


In het album zitten een aantal decoraties die op de kraamcadeautjes zaten. Deze heb ik als aandenken ook in het album verwerkt.


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: