Pagina's

woensdag 10 april 2019

Anreda DT - Er is er een jarig

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een video voor jullie, waarin ik lekker aan de slag ga met Distress Oxides en een stans van Karin Joan!

Alle materialen komen bij Anreda vandaan, dus makkelijk te vinden. Kijken jullie mee?

 Ik ben begonnen met 1 achtergrond, en daar kon ik wederom 2 kaarten uit maken, 2 vliegen in 1 klap dus! De stans die ik voor de achtergrond heb gebruikt, is van Karin Joan, voor Marianne Design. (KJ1729)


 Voor de achtergrond heb ik een stuk glad wit cardstock bewerkt met Distress Oxide. Ik gebruikte de kleuren Squeezed Lemonade, Picked Raspberry en Wilted Violet. Daarna sprayde ik er wat water op en depte ik het droog met een stukje keukenpapier. Toen dat droog was, kon ik het stansen.
Ik haalde alle gestanste delen eruit, en plakte mica achter het paneel. Daarna plakte ik de binnenkanten van bepaalde letters weer terug.
Door foamtape 3x op zichzelf te plakken creƫerde ik hoogte en kon ik er een shaker van maken.


Uiteindelijk had ik al die leuke gekleurde letters over, en die wilde ik niet weggooien. Daarom stanste ik dezelfde stans uit wit cardstock en legde ik de gekleurde letters in. Verder zijn alle stappen hetzelfde om er weer een shaker van te maken.

En dan nu het filmpje nog!


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: