Pagina's

vrijdag 12 april 2019

Anreda DT - Shane

Hoi allemaal,

Onlangs werd Tiets voor de tweede keer oma, deze keer van een zoon. Daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden!
De meeste materialen voor deze kaart komen bij Anreda vandaan.

 Ik heb de basis kaart uit kraft papier gesneden. Daarboven op ligt een mat van blauw glitterpapier, en daarop wit linnen cardstock. Ik heb het linnen nog wat extra aangezet, door er met een achtergrondstempel van Marianne Design op te stempelen met Distress Oxide in de kleur Blueprint Sketch.


 De romper is gemaakt met een mal van Marianne Design (COL1419). Ook deze is uit wit linnen cardstock gesneden, en alle biezen weer uit blauw glitterpapier. De tekst op de romper komt ook uit een set van Marianne Design (EC0171). De hanger is uit kraft cardstock gesneden.
De knoopjes van de romper kan je mee uitstansen, maar ik heb er voor gekozen om ze met Nuvo Crystal Drops te maken. Ik gebruikte de kleur Dark Walnut.


De naam heb ik met letterstempels van Craft Emotions gestempeld, met Versafine Onyx Black inkt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: