Pagina's

maandag 8 april 2019

Anreda DT - Blub blub blub

Hoi allemaal,

Ongeveer 2,5 week geleden heb ik live in de Facebookgroep Creatief met Anreda een box-kaart gemaakt. Ik wilde van de week het filmpje naar Youtube uploaden, en tot mijn schrik blijkt de live-uitzending niet opgeslagen op mijn telefoon... 
Maar ondanks die tegenvaller, wil ik jullie alsnog het eindresultaat laten zien.

 Ik ben begonnen met een vel wit cardstock. Die heb ik met een ink blending tool met Distress Oxide Salty Ocean en Mermaid Lagoon bewerkt aan de bovenkant, en aan de onderkant met Distress Oxide Vintage Photo. Daarna heb ik er met een Nuvo Light Mist spray bottle water op gesprayd. 


 De stempelset die ik heb gebruikt, is van Craft Emotions, Ocean 3 set. Ik heb gekleurd met Studio Light Light markers, op Aquarel papier. Ik heb de stempels met Versafine Onyx Black gestempeld, en daarover clear embossingpoeder gestrooid. Toen heb ik het verhit met de heattool. Daarna kon ik het kleuren en uitwerken met een waterpen.


 Om mijn kaart af te werken heb ik met een Memento Tuxedo Black marker stipjes gezet, en Nuvo Crystal Drops in de kleuren Pearl White en Carribean Ocean gebruikt.


Tussen de voor en achterkant van de box zit een laag mica. Daar heb ik de vis op geplakt. Hiermee kun je extra diepte creeeren, zonder dat je plek verliest.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: