Pagina's

woensdag 2 september 2015

Kaarten maken met Tiets - Digi Wedstrijd

Hoi allemaal!

Gisteren is de nieuwe digi wedstrijd van start gegaan op de Kaarten Maken Met Tiets club.
De digi kan je daar aanvragen, en het is weer een schatje hoor!
Dit is het voorbeeld dat ik ermee gemaakt heb.

 Het papier dat ik heb gebruikt is van Echo Park, en alle randjes zijn aangezet met Distress Ink Walnut Stain.

 De digi heet Serenity Resting, en kan dus via de club worden aangevraagd. Je kan hem ook hier kopen. Ik heb mijn Copic weer gebruikt om haar te kleuren, en wel de volgende.
Huid: E000, E00, E21, E11, E13
Haar: YR20, YR23, YR27
Geel: Y32, Y35, Y38
Bruin: E27, E29
Rood: R35, R46, R59
Vleugels: R000, R01
Groen: G43, G46
Wit: E40, E41


Het lintje komt uit mijn eigen voorraad, de bloemetjes zijn van  Wild Orchid Crafts en de blaadjes zijn van Xenos.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: