Pagina's

dinsdag 27 januari 2015

Copic Marker Benelux - Special Delivery!

Goedemorgen lieve Copic fans,

 Ik vind het altijd leuk om bloemen te kleuren, maar ik vind haren kleuren ook altijd fantastisch om te doen. En wat is er nou beter dan bloemen in haren? Juist, dat is ideaal voor mij!

Deze keer heb ik een doosje van Kimya gepimpt, erg leuk als je snel een cadeautje nodig hebt! Ik heb deze gelijk nadat ik 'm gemaakt had gevuld met snoepjes en envelopje met geld en aan een vriendin gegeven voor haar verjaardag. Dit maakt geld geven toch weer een stuk leuker.


 The digi die ik gebruikt heb is van The East Wind, en ze heet Floral Kisses. Ik heb de volgende Copic kleuren gebruikt.
Huid: E000, E00, E21, E13 en R20 voor de wangen
Haar: E81, E94, E87, E89
Shirt: R00, R02, R05
Bloemen: R00, R02, R05, Y23, Y26, Y28, BG72, BG75, BG78
Blaadjes: YG93, YG95, YG97


 De tekststempel is van Little Darlings Rubber Stamps en paste natuurlijk wel bij het cadeau doosje. De bloemetjes die ik heb gebruikt zijn allemaal van Wild Orchid Crafts.


Het papier dat ik heb gebruikt komt uit een paper pad van Cosmo Cricket. Ik heb alle randjes beïnkt met Distress Ink Vintage Photo. Tot slot heb ik nog een stans van Noor!Design gebruikt. Om een speels effect te creëren, sneed ik mijn gestanste vorm doormidden en plakte de twee delen langs de zijrand en bovenrand.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra