Pagina's

woensdag 14 oktober 2020

Herfst en Halloween met Sandra - Dag 6 - Anreda DT - Een knuffel

 Hoi allemaal,


Het is al dag 6 van mijn serie, wat vliegt de tijd! We zitten bijna op de helft.



Ik ben onlangs jarig geweest, en een van mijn verjaardagscadeautjes was de stansset van de mol. Daar moest natuurlijk een kaart mee gemaakt worden!



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt


Papier

Cardstock wit

Cardstock Antraciet

Cardstock Zwart

Cardstock Burgundy

Cardstock Mokka

Cardstock Mosgroen

Cardstock Baby Roze

Marianne Design Eline's Autumn Whispers (PB7059)


Stansen

Marianne Design Collectables Eline's Mole (COL1488)

Marianne Design Creatables Tulip (LR0586) - Steel gebruikt als slinger bovenaan

Marianne Design Creatables Bib (LR0306)


Overige materialen

Marianne Design Clear Stamp Knuffel (CS1010)

Distress Oxide Wild Honey 

Craft Emotions Easy Connect tape

Big Shot stansmachine


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden.


Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: