Pagina's

maandag 19 oktober 2020

Herfst en Halloween - Dag 8 - Anreda DT - Groetjes

 Hoi allemaal,


Vandaag heb ik niet 1 maar 2 kaarten voor jullie. Op het eerste oog lijken deze kaarten vrijwel hetzelfde. Dat komt omdat ik dezelfde materialen heb gebruikt voor beide kaarten, maar de technieken zijn toch anders



De achtergronden voor iedere kaart zijn verschillende gemaakt. Bij de ene kaart heb ik Distress Oxide inkt gebruikt, met een mixed media brush. Bij de andere kaart heb ik de inkt op mijn werkblad geduwd, direct vanaf het stempelkussen. Verschillende kleuren bij elkaar. Als je dat sprayt met water en je duwt daar je papier in, krijg je een heel leuk effect.


Op de achtergrond na zijn beide kaarten verder identiek.

Dit is de kaart waarbij ik de inkt op mijn werkblad heb gesmeerd.


En op deze kaart ben ik met de mixed media brush aan de gang geweest om te blenden.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt

Papier

Stansen

Overige materialen
Marianne Design Layered Stamps (TC0857)
Touw

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra 


Geen opmerkingen: