Pagina's

vrijdag 2 oktober 2020

Herfst en Halloween met Sandra - Dag 1 - Anreda DT - Vosje Marianne Design

 Hoi allemaal,


Het is een tijdje stil geweest he? In de eerste instantie zou ik vakantie houden en daarna weer lekker aan de freubel gaan. Daar kwam helaas iets tussen, waar ik nu nog steeds last van ondervind. Op vakantie ben ik helaas gevallen en heb mijn knie zwaar gekneusd. Inmiddels is dit bijna 6 weken geleden en kan ik nog steeds alleen maar zitten. :(

Uiteindelijk heb ik mijn man wat knutselspulletjes naar beneden laten halen, zodat ik toch wat kon doen. Met beperkte materialen ben ik mijn herfst/halloween serie gestart. Omdat ik niet langer dan een kwartier kon freubelen, heb ik de eerste paar kaarten geen proces video gemaakt, dat zou te bewerkelijk worden...



De eerste kaart die ik heb gemaakt is al een klein beetje op de banner te zien, het is de kaart met het vosje.



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart


Papier:

Cardstock Wit

Cardstock Zwart

Cardstock oranje

Cardstock Mokka

Cardstock kerstrood

Marianne Design Canadian Fall (PK9138)


Stansen:

Marianne Design Collectables Eline's Halloween (COL1473)

Marianne Design Collectables Eline's Cute Fox (COL1474)

Marianne Design Craftables Punch Die Halloween (CR1450)


Overige materialen

Big Shot

Craft Emotions Easy Connect tape

Memento Marker Tuxedo Black


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: