Pagina's

woensdag 21 oktober 2020

Herfst en Halloween - Dag 9 - Anreda DT - Happy Halloween

 Hoi allemaal,


Deze keer een keertje geen kaart in mijn serie, maar een pocket! En weet je wat nou het allerleukste is? Ik heb weer eens een video ervan gemaakt, het lukte eindelijk weer!


Voor deze pocket heb ik een craft stencil van Marianne Design gebruikt. Eigenlijk was ik op zoek naar een ander stencil, toen ik deze zag. En eigenlijk was ik al helemaal vergeten dat ik deze ook nog had...



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt


Papier

Cardstock wit

Cardstock zwart

Cardstock zilvergrijs

Cardstock babyroze

Marianne Design Autumn Whispers (PB7059)


Stansen

Marianne Design Collectables Eline's Halloween (COL1473)


Overige materialen

Marianne Design Background Stamp Bricks (CS0956)

Marianne Design Craft Stencil Party Pocket (PS8043)

Distress Oxide Black Soot

Craft Emotions Easy Connect tape

Sticky Tape

Tim Holtz Glass Media Mat (Leftie)

AmyR Autumn Greetings stempel (heel oud, nergens meer te krijgen)

Big Shot


En dan natuurlijk de video voor jullie!


Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: