Pagina's

woensdag 10 juli 2019

Layout - Lovely

Hoi allemaal,

Op de afgelopen Tietsdag, of clubdag, mocht ik een demo verzorgen. Tijdens die demo heb ik een mixed media style layout gemaakt, met hetzelfde papier als dat we voor het project hebben gebruikt.

 Het papier is van Simple Stories, Simple Vintage Botanicals. Dit vel komt uit het cardstock neutrals pakket. 

Als eerste heb ik mijn vel ingesmeerd met clear gesso. Toen dat droog was, heb ik met Nuvo Mica Mist in de kleuren Nebula Blue, Fresh Pear en Turkish Rose spetters gemaakt. Ook heb ik er met Craft Emotions Mixed Media Spray in wit op gespetterd. Ook dat heb ik laten drogen, en daarna met een stencil van Dutch Doobadoo en structuurpasta wat extra textuur op gemaakt. 
Met Archival inkt heb ik ook nog wat gestempeld, en toen was mijn achtergrond klaar.



Achter mijn foto zitten witte labels, en eronder doily's en een mooi stuk kant. De bloemen komen uit mijn eigen voorraad.
De titel Lovely is gemaakt met de letters uit de Chipboard stickers van de papierlijn.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: