Pagina's

maandag 8 juli 2019

Kimya Doe Dagen - Julianatoren

Hoi allemaal,

In januari ben ik naar de workshopdag van Kimya geweest. Daar hebben we de basis voor 3 projecten gemaakt, die met een compleet pakket geleverd werden. Thuis had ik al 2 van de 3 project afgemaakt, en onlangs heb ik de laatste ook afgemaakt.

 Het project is verzonnen door Esther en Monique, de twee zussen uit het team van Kimya. 


 Het papier dat we erbij kregen is van Studio Light. De kleuren zijn totaal niet mijn smaak, oranje, turquoise en grijs, dus een flinke uitdaging!


 Gelukkig waren daar de foto's van de Julianatoren. Een kleurrijk park, verdient natuurlijk een kleurrijk album. Dit maakte het gelijk een stuk minder moeilijk!


 Alle materialen die ik heb gebruikt, komen uit het workshoppakket, behalve de letterstickertjes. Deze komen uit mijn eigen voorraad.


 Overal zitten flapjes en envelopjes en zakjes die uitgevouwen kunnen worden.


 Nu is alles helemaal uitgevouwen.


 In alle uitgevouwen delen zitten ook nog labels verstopt, voor extra journaling ruimte of ruimte voor foto's.


 Op sommige foto's heb ik ijsstokjes geplakt, met daarop letterstickertjes.


 In het midden zit een kraft cd envelop. Daarop heb ik een foto geplakt. In de envelop zit een label, waarop ik gejournald heb.


Tot slot nog alle labels bij elkaar.


Dit was het voor vandaag,  ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: