Pagina's

woensdag 31 juli 2019

Anreda DT - Felicitatiegroetjes

Hoi allemaal,

Vandaag wederom een kaartje met het letterboard, maar dan anders! 



Ik heb voor deze kaart verschillende oude en nieuwe sets van Marianne Design gecombineerd, de mogelijkheden zijn echt eindeloos.

Het hondje maakte ik tijdens de liveuitzending van vorige keer. Ik gebruikte daarvoor de Marianne Design Collectables - Eline's Puppy's (COL 1464) voor. Ik stanste alles uit zwart, granietgrijs en zilvergrijs cardstock. Het strikje stanste ik uit goudgeel cardstock.
Voordat ik heb gestanst, heb ik alle stukjes cardstock beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape, zodat het een sticker werd.

Het hondje zit in een doos. De doos is gemaakt met de Marianne Design Creatables Gift Box (LR0569) en uit kraft en goudgeel cardstock gestanst.

De groetjes tekst komt uit de Marianne Design Karin Joan set (KJ1712). Deze staat momenteel niet in de winkel, maar is wel via email te bestellen. Die heb ik gestanst uit zwart cardstock, beplakt met Craft Emotions Easy connect tape

De achtergrond maakte ik op wit cardstock, met een oude Marianne Design achtergrondstempel (CS0977) en Distress Oxide Fossilized Amber inkt.
Uit de achtergrond stanste ik een achthoek, met de Marianne Design Open Starfold ( CR1423)
Daarachter zit een stuk Marianne Design Letter Board (DF3454) met bijbehorende letters, gestanst ui wit cardstock.

Al met al een heel gecombineerd kaartje, al zeg ik het zelf!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: