Pagina's

vrijdag 26 juli 2019

Anreda DT - Jij bent uniek

Hoi allemaal,

Terwijl de mussen van het dak vallen, ben ik wat verkoeling gaan zoeken. Het is niet echt gelukt, maar ik heb er toch een kaartje uit weten te persen.
Uiteraard komen weer alle materialen bij Anreda vandaan. 



De basis is gemaakt uit zwart cardstock en koraalmagenta. De letters zijn gestanst uit wit cardstock, dat ik voor het stansen weer heb beplakt met Craft Emotions Easy Connect tape. Op die manier maakte ik weer stickers van mijn letters.
Daarna heb ik de Marianne Design Collectable Eline's Horse (COL1408) gestanst uit wit, koraalmagenta en paars cardstock
Op de foto is het haast niet te zien, maar ik heb daarna de manen, staart, hoorn en hoeven nog voorzien van wat glitter, met een Nuvo Aqua Flow pen in de kleur Glitter Gloss.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: