Pagina's

maandag 23 juli 2018

Anreda DT - We're all MAD here Layout

Hoi allemaal,

Onlangs was er een vriendinnetje jarig. Ze houdt van cosplay, en ik zag pas een foto van haar als Mad Hatter. Laat die foto nou perfect zijn voor layout met een teckniek die ik wilde proberen, maar eigenlijk te bang voor was!
Alle materialen die ik heb gebruikt, komen bij Anreda vandaan.

 Een layout zonder designpapier deed ik al vaker, maar dan op een witte basis. Al een tijdje wilde ik een zwarte basis, maar durfde er niet aan te beginnen. Totdat mijn man zei, wat heb je te verliezen? Een vel zwart cardstock? Jammer dan! En eigenlijk had hij gewoon gelijk, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik inderdaad gewoon begonnen.


 Eerst heb ik met een paletmes en witte gesso een deel wit gemaakt. Op sommige randen heb ik het wat uitgeveegd met een billendoekje, geeft weer een heel ander effect. Toen de gesso droog was, heb ik er met Psst Purple, Psst Orange en Psst Lime green spetters op gemaakt. Ook heb ik wat Craft Emotions Mixed Media ink spray White gebruikt.
Toen de spetters ook droog waren, heb ik met structuurpasta en een Dutch Doobadoo Mask art Barbed Wire de achtergrond verder bewerkt.


 De kleuren die ik heb gebruikt, doen me een beetje aan Halloween denken, maar ze passen ook perfect bij de sfeer van deze foto.


 Onder de foto heb ik stukken kaasdoek gebruikt. Ik heb ze met de Psst Purple en Psst Orange gesprayd, zo passen ze perfect bij de layout. Onder de foto zit een doily, deze komt uit mijn eigen voorraad, net als het stickertje "Count your many blessings". De bloemetjes vond ik in een lang genegeerde bak, die ik tijdens het maken van deze layout begon uit te zoeken. Onder de bloemen zitten blaadjes. Deze ponste ik uit mosgroen cardstock met een hele oude Martha Stewart pons.


 De titel heb ik uit zwart cardstock gesneden met mijn Silhouette. Het bestandje komt uit de Silhouette store.
Onder het oranje kaasdoek, heb ik een stukje zwart crispy lint gedaan.


 Verspreid over mijn layout zitten pareltjes, gemaakt met Nuvo Glow Drops in Apple Sour en Nuvo Crystal drops in Crushed Grape.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

PS, deze keer geen video-tutorial, omdat het een probeersel was. Wil je toch een tutorial hiervan zien? Laat het me dan even weten door middel van een reactie!

Geen opmerkingen: