Pagina's

vrijdag 6 juli 2018

Scrap en Bep - Juf Susan

Hoi allemaal!

Het einde van het schooljaar nadert, en dat betekent natuurlijk dat de juf een cadeau heeft verdiend. Aangezien onze oudste dochter pas een half jaar op school zit, en dit voor ons dus de eerste keer is, vond ik het lastig om wat te verzinnen. Ik wilde de juf iets zelfgemaakt geven, wat persoonlijk is, origineel, maar waar ze ook nog wat aan heeft. Daarom heb ik ervoor gekozen om de laatste Scrap en Bep, die Tiets op 27 juni heeft gegeven te maken voor de juf. 

 Het papier dat ik heb gebruikt, is van Prima Marketing. De collectie heet Tales of You and Me. Alle randjes zijn opgeruwd met een distresser, en daarna beïnkt met Distress Ink Walnut Stain.
Het plaatje dat ik heb gebruikt, is van Syta van Gelderen en past perfect bij het papier. 


 Op de rug van het boekje heb ik met letterkralen de naam van de juf gemaakt, een makkelijke manier om een cadeau te personaliseren. Onderaan de kralen hangt een bedel van CreaTotaal.


 Als je het boekje openmaakt, heb je links verschillende envelopjes met labels zitten, in de midden een pen en rechts een notitieboekje.


 Ik heb alle envelopjes rustig gehouden, net als de labels. Ik ken de juf niet goed genoeg om te weten waar ze van houd, dus op deze manier is het niet te overweldigend.


 Op het notitieboekje, heb ik een wit envelopje geplakt, waar nog een label in zit.


Op het label laat ik mijn dochter zelf haar naam schrijven, zodat de juf altijd weet, van wie ze het cadeautje heeft gekregen. De stempel die ik erop heb gebruikt, is al een oudje. Hij is uit een set van Noor!Design.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat je even weten dat je geweest bent?

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: