Pagina's

woensdag 11 juli 2018

Anreda DT - Layout Leuk, Leuker, Leukst (incl. video-tutorial)

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik met mijn DT-spulletjes van Anreda weer een mooie layout voor jullie, met wederom een video-tutorial. Vinden jullie het fijn om het op beeld te zien? Zou je dingen anders willen, of heb je tips of verzoeken? Laat me dat dan graag even weten door een reactie te geven :)

 Onze jongste dochter is pas voor het eerst naar de kapper geweest. Dat moest natuurlijk vastgelegd worden, en ik zou mezelf niet zijn als ik dit niet zou scrappen! En ja, ze vond het echt leuk, ze had de grootste lol in de stoel!

Voor mijn layout heb ik als basis een vel Corrugated cardboard van Joy!Crafts gebruikt. Daarop heb ik een vel wit cardstock gescheurd, waarop ik de mixed media technieken kon gebruiken.


Als eerst heb ik met Psst in de kleuren Antique Gold, Purple en Lime Green spetters gemaakt. Vervolgens heb ik met Dutch Doobadoo Mask Art Dots en structuurpasta de achtergrond verder bewerkt. Toen dat droog was, heb ik met dezelfde inkt-sprays weer opnieuw gespetterd. Tot slot heb ik met de Noor Design Script stempels de achtergrond bewerkt met watervaste inkt.


 Tussen het ribbelkarton en het witte cardstock, zit een stuk zandkleurig crispy lint, dat vind ik zulk leuk spul!


 De chipboard titel komt uit een set van Marianne Design. De swirls in de bloementoeven zijn uit de Dutch Doobadoo greyboard square frames set. Beiden zijn ze eerst geverfd met witte gesso, en daarna heb ik er Psst Lime Green direct op gesprayd.


Om mijn layout af te maken, heb ik witte roosjes en witte sweetheart blossoms gebruikt, en wat paarse roosjes. Onder de roosjes zitten blaadjes, geponst uit groen cardstock. Dit heb ik met een hele oude pons van Martha Stewart gedaan, ik ben er niet eens zeker van of die nog ergens te krijgen is.
Als allerlaatste heb ik Nuvo Glow Drops Apple Sour, Nuvo Crystal Drops Simply White en Nuvo Crystal Drops Crushed Grape gebruikt.

En dan nu de video-tutorial!


Dit was het voor vandaag,  ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: