Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Slaap kindje slaap

Hoi allemaal!

Een vriend van me vroeg me om een geboortekaartje voor een meisje te maken, dus dan doe ik dat!

 Ik heb met mijn Silhouette Cameo een rompertje uit wit cardstock gesneden, en een frame van kraft. Het design papier wat weer in het frame past, is van Carte Bella.


 De dtempel die ik heb gebruikt, is van Marianne Design. Ik ben dol op de liedjes stempels, en ik heb ze ook allemaal. Achter de stempel zit een doily en een stukje crispy lint van Kimya. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.


De naam van het geboren meisje heb ik gemaakt met letter stempel van Noor Design. Om de knoopjes van de romper na te bootsen, heb ik Nuvo Crystal Drops in Pearl White gebruikt.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: