Pagina's

maandag 19 juni 2017

Anreda DT - Notitieboek

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een luxe notitieboek zien, wat ik helemaal zelf heb gemaakt.
Alle gebruikte materialen zijn natuurlijk weer te koop bij Anreda, alles wat je nodig hebt in 1 winkel is toch ideaal?



 De kaft van het boek is gemaakt van chipboard en zwart cardstock. Op het zwarte cardstock zit  designpaper van Wild Rose Studio, butterfly garden collection, en dat is gemat met kraft cardstock.
Ik heb met mijn Silhouette Cameo een frame uit hetzelfde kraft cardstock gesneden, met een zwarte mat erachter. Het woord Notes is ook met mijn Silhouette Cameo gesneden.
Verder zitten er ter decoratie verschillende bloemen op.


 Het notitiegedeelte zelf heb ik ingebonden met mijn Zutter Bind-it-All en een zilveren wire van 1 inch.


 In de kaft heb ik een pocket gemaakt, met daarop ruimte voor 3 pasjes. 


 Zo heb je de belangrijkste spullen allemaal bij elkaar.

Dit is het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: