Pagina's

maandag 12 juni 2017

Anreda DT - Mini Album

Hoi allemaal!


Ik heb heel erg leuk nieuws voor jullie! Ik mag namelijk deel uit maken van het Design Team van Anreda! 
Allereerst wil ik Erna danken voor haar vertrouwen in mij. Ik heb er enorm veel zin in en kijk uit naar alle mooie dingen die ik ga maken!





Ik kreeg een prachtig pakket van Erna, met daarin schitterend papier, een stans, en nog meer mooie dingen, met daarbij het huidige thema: HET VERLEDEN IS EEN MOTIVATIE VOOR DE TOEKOMST. Ik zag het woord verleden, en dacht ineens het volgende: Ik maak mooie mini albums en layouts met de foto's van mijn dochters, maar eigenlijk nooit over mezelf. Wat nou, als ik alle schoolfoto's van vroeger van mijzelf hiervoor gebruik? En zo geschiedde! Kijk zelf maar.

 De basis van dit album is gemaakt met chipboard, met kraft papier.
Verder heb ik sticky tape gebruikt, zodat het album goed stevig in elkaar zit.
Het designpapier, dat in mijn DT pakket zat, is van Joy!Crafts, Spring
De randjes van al het papier dat ik heb gebruikt is beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.
Ik vind het altijd erg leuk om veel bloemetjes te gebruiken op de voorkant van mijn album. Er zitten verschillende soorten voorop, kijk maar eens in de shop wat er allemaal te koop is!  


 In de binnenkant van de kaft heb ik een pocket gemaakt met een label erin. Hierop vertel ik wat over mezelf.


 Elke pagina is een pocket pagina, dus in elke pagina zit een label verwerkt. 


 Ik heb van alle foto's de hoeken afgerond met de We R Memory Keepers Corner Chomper. Dat vind ik persoonlijk mooier bij foto's, alsof het net iets meer "af" is.


 Ik heb verschillende stansen in mijn album gebruikt, waaronder de prachtige Interlocking Circles van CreaLies.


 Als je de labels voor in de pocket pagina's scrapt, moet je er wel rekening mee houden dat ze niet te dik worden, anders passen ze niet meer. Daarom heb ik alleen wat designpapier erop verwerkt.


 Op de linkerpagina zie je een mooie stans, die heb ik gemaakt met de rechthoek frame van Joy!Crafts.
 Zie je dat leuke meetlint? Dat is echt lint! Ik vond het zo'n leuk effect geven!


 Ook heb ik nog een  mooie randstans van Joy!Crafts gebruikt.


 Hieronder nog wat foto's van het album. Hier zitten geen niet eerder genoemde materialen bij, maar ik wilde ze jullie natuurlijk wel laten zien!







Dit was 'm dan, mijn allereerste DT project voor Anreda. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat er nog vele projecten mogen volgen!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

happybeppieblog zei

Ziet er heel leuk uit Sandra