Pagina's

donderdag 29 juni 2017

Hoera, Tessa 2 jaar!

Hoi allemaal,

Onze dochter Tessa is inmiddels ruim 3,5 jaar, maar aangezien ik wat achter liep met foto's inplakken laat ik jullie vandaag het album zien van haar tweede verjaardag!

 Om dit album te maken, heb ik gebruik gemaakt van een tutorial van Scrapwebshop. Ik heb het idee dat ze ze niet meer heeft op dit moment, maar de credits geef ik toch. Het was een heel leuk en makkelijk album om in elkaar te zetten, maar het fotograferen was wel lastig.


 Het papier dat ik voor dit album heb gebruikt, is van Echo Park, Birthday Girl. Alle randjes zijn beïnkt met Distress Ink Black Soot.
De bloemen voorop het album zijn allemaal van Wild Orchid Crafts.


 In de linker binnenkant van de kaft zit de uitnodiging voor het feestje.





 De tekst "Er is er een jarig" is gestempeld met een stempel van Marianne Design.



Alle elementen in het album komen uit de papiercollectie. Ik vind dat altijd erg makkelijk scrappen, alles past precies bij elkaar.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: