Pagina's

vrijdag 13 december 2019

Kerst met Sandra - Dag 15 - Kerstknuffels

Hoi allemaal,

Welkom bij dag 15 van Kerst met Sandra, de kerstkaartenserie met materialen van Marianne Design, verkrijgbaar bij Anreda.



 Vandaag is het vrijdag de dertiende. Op de kaart van vandaag heerst een soort vrijdag de dertiende vloek, ik heb hem 2x opnieuw gemaakt. De eerste keer omdat ik alle videobeelden kwijt was, en de tweede keer omdat hij nat was geworden voor ik foto's kon maken.. Afijn, drie keer is scheepsrecht, dus hierbij mijn kaart!



Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt.

Papier
Marianne Design Snowflake Kisses (PB7057)
Marianne Design Soft Glitter Paper Silver (CA3142)
Marianne Design Metallic Paper Light Pink (CA3139)
Wit cardstock
Vellum

Stansen
Marianne Design Craftable Poinsettia by Marleen (CR1478)
Marianne Design Craftable Cyclamen by Marleen (CR1479)
Marianne Design Creatable Snowy Icicles (LR0392)
Marianne Design Craftable Punch die Holly (CR1476)

Overige materialen
Marianne Design Craft Stencil Lantern by Marleen (PS8039)
Marianne Design Clear Stamps Hallo Winter (CS1036)
Craft Emotions Easy Connect tape
Distress Ink Black Soot
Ink blending tool
Memento Tuxedo Black inkt
Big Shot 

Tot slot weer en filmpje voor jullie over hoe ik de kaart heb gemaakt.



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: