Pagina's

vrijdag 20 december 2019

Anreda DT - Kerst met Sandra - Dag 18 - Samen...

Hoi allemaal,

Welkom op dag 18 van mijn kerstserie! De kerstdagen zijn al in minder dan een week en iedereen heeft waarschijnlijk de kaarten al op de bus gedaan. Ik ook hoor, maar ik blijf toch nog even doorgaan. Alle kaarten die ik nu maak, kan ik volgend jaar mooi gebruiken. Ik loop toch altijd een beetje achter op schema.



 Deze keer ben ik weer aan de gang gegaan met de Open Starfold mal. Ik blijf hem erg leuk vinden. Ik heb ervoor gekozen om er een echte doorkijk kaart van te maken.





Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt.

Papier

Stansen
Marianne Design Craftable Open Startfold (CR1423)

Overige materialen
Embossing inkt
Witte Embossingpoeder

Voor deze kaart heb ik weer een video gemaakt, die vind je hieronder!



Dit was het voor vandaag, bedankt voor het kijken.

Liefs, Sandra 

Geen opmerkingen: